• Mardin38 °C
  • Diyarbakır39 °C
  • Batman39 °C
  • Şırnak37 °C
  • İstanbul30 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İngilizce Öğretmeni Ameliyat Sonrası Kullanılan Dezenfektan İlacı Nedeniyle Öldü
07 Mayıs 2016 Cumartesi 11:28

İngilizce Öğretmeni Ameliyat Sonrası Kullanılan Dezenfektan İlacı Nedeniyle Öldü

Bedriye Kadir Uysal İlköğretim Okulu İngilizce öğretmenlerinden Ali Kızılok, ameliyat sonrası kullanılan dezenfektan ilacına alerjisi sebebiyle, yaklaşık dört aydır yattığı yoğun bakım ünitesinde, hayatını kaybetti.Uşak Bedriye Kadir...

Bedriye Kadir Uysal İlköğretim Okulu İngilizce öğretmenlerinden Ali Kızılok, ameliyat sonrası kullanılan dezenfektan ilacına alerjisi sebebiyle, yaklaşık dört aydır yattığı yoğun bakım ünitesinde, hayatını kaybetti.

Uşak Bedriye Kadir Uysal İlköğretim Okulu İngilizce Öğretmeni Ali Kızılok, 21 Ocak 2015 tarihinde bacağındaki yarayı aldırmak için, özel bir hastanede ameliyat masasına yatmıştı. Başarılı bir operasyon geçiren Kızılok'a, operasyon sonrası, ayağındaki yaranın üzerine mikrop kapmaması için, 'batikon' (mikrop kırıcı ilaç) adlı dezenfekte edici ilaç sürülmüştü. İlaca alerjisi olana Kızılok, fenalaşarak komaya girmişti.

Yaklaşık dört aydan beri yattığı yoğun bakım ünitesinde yapılan tüm müdahalelere cevap vermeyen Ali Kızılok, dün gece hayatını kaybetti. Evli olan Kızılok'un 5 yaşında kız ve ilkokul 2. sınıfa giden bir erkek çocuğunun olduğu öğrenildi.Cihan CİHAN

Kaynak:
Bu haber toplam 60 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
EKONOMİ
ANKET
Sizce insan en çok hangi durumda en çok ilgilenilen kişi olur?
Tüm Hakları Saklıdır © 1997 - 2017 Midyat Habur | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : / Faks : 04824641346 | Yazılım: CM Bilişim - Tasarım: INVIVA